سرمایه گذاری در مازاراتی با هدف جاه طلبانه دستیابی به فروش سالانه 75 هزار دستگاه در سال 2018 انجام شد که پنج برابر بیشتر از رقم ثبت شده برای سال 2013 است.
طبق اعلام هارالد وستر – مدیر مازاراتی – قرار است شبکه توزیع محصولات مازاراتی از 250 واحد در سال 2011 به بیش از 500 واحد در سال 2015 برسد که این امر ناشی از موفقیت سدان گیبلی و کواتروپورته خواهد بود.
وستر افزود : برای پشتیبانی از فروش به این خودروها نیاز است. سرمایه گذاری انجام شده اعتماد به نفس لازم برای پروژه های آتی را ایجاد کرده است.
علاوه بر موارد فوق این خودروساز ایتالیایی در صدد است تا سال 2018 درآمد خود را به 6 میلیارد یورو برساند و جهشی سه برابری را نسبت به رقم فعلی داشته باشد.