لکسس ضمن انتشار تیزرهای تصویری LF – SA مفهومی زمان احتمالی رونمایی آن را در سوم مارس و در جریان نمایشگاه اتومبیل ژنو اعلام کرده است.
البته گفته می شود این خودرو تا سال 2018 شانس حضور در نمایندگی های فروش را ندارد. از سویی گمان آن می رود که خودروی مفهومی مزبور از لحاظ قیمتی ارزان تر از خودروی کوچک CT، پر فروش ترین محصول لکسوس در اروپا باشد و لذا بتواند ضمن دستیابی به فروش مناسب، رقبای آلمانی خود را کنار بزند.
لکسس نیز درست همانند رقیب هم وطنش. اینفینیتی، نتوانسته مشتریان اروپایی زیادی را جذب کند و همچنان مغلوب آلمانی ها است. البته این برند در سال گذشته جهشی 30 درصدی را در بازار اروپا داشت و توانست در بهرین حالت تنها 0.2% از بازار فروش اروپا را در اختیار بگیرد حال آن که این رقم برای شرکت هایی همچون آئودی، ب ام و و مرسدس به ترتیب 5.6%، 5.5% و 5% است.
لکسس امیدوار است با عرضه LF – SA مفهومی در بازار اروپا تا حدودی وضعیت خود را بهبود بخشد و سعی خود را برای رقابت در ا ین منطقه بکند.