این خودروساز ایتالیایی در فکر مدلی ارزان تر و کوچک تر بر اساس ۴۵۸ است که فاصله بین دو محور کم تر و موتور تواین توربو V۶خواهد داشت. دلیل چنین ایده ای حضور در دو کلاس متفاوت با مدل هایی نسبتا مشابه است. مک لارن نیز چنین کاری را باP۱۳خود انجام داده است. به طور کلی گمان می رود چنین مدلی قدرت و نیروی کم تری نسبت به ۴۵۸ داشته باشد و یا حتی این خودروساز را وادار کند که گیربکس دستی را به خط تولید فراری بازگرداند.
مانند اخبار منتشر شده در گذشته در مورد فراری ۴۵۸ که یک نیرومحرکه توربوشارژ برای آن در نظر گرفته شده بود گمان می رود در این خودرو نیز موتور V۶ جایگزین نسخه ۲.۹ لیتری شود تا مزایای مالیاتی چین بهره ببرد. با توجه به این که آئودی اخیرا موتوری ۲.۵ لیتری پنج سیلندر با قدرت ۵۲۵ اسب بخار معرفی کرده است جای تعجب نیست اگر فراری با موتور تواین توربو V۶ حداقل قدرت ۵۰۰ اسب بخار و گشتاور ۵۹۶ نیوتون متر تولید کند.