این شرکت کره ای تصمیم دارد به کمک خودروی جدید هیدورژنیش با شرکت هایی همچون تویوتا و هوندا رقابت کند. به علاوه هیوندای در صدد است با کاهش قیمت استفاده از شاسی بلند هیدروژنیس را دربازارهای داخلی و خارجی کاهش دهد. در حالی که شرکت تابعه کیا موتورز تمرکز خود را معطوف خودروهای الکتریکی کرده هیوندای به عنوان معرفی فناوری هیدروژنی دوستدارمحیط زیستش است. اما در واقع خودروهای هیدروژنی هم مانند خودروهای الکتریکی داارای مشکل نبود زیر ساخت لازم و ایستگاه های شارژ هستنود.
در حال حاضر کشور کره جنوبی دارای تنها یک ایستگاه شارژ هیدروژن است ولی دولت آن وعده داده که تا سال 2025 تعداد آن ها را به 200 واحد برساند. هیوندای در بیانیهای اعلام کرد: با کاهش محسوس قیمت توسان هیدروژنی باعث افزایش فروش و تبدیل آن به خودرویی قابل استطاعت برای مشتریان می شود.