مدیر بازاریابی بومی این خودروساز، Alastair Doak در هنگام عرضه مزدا CX-5 در اوایل این هفته آماری را اعلام کرد که نشان می داد سطح تمایل مشتریان به CX-3 جدید حدود پنج برابر بیش تر از مزدا 2 است.
Doak گفت: "حدود 20 هزار تقاضا برای این خودرو داریم و افرادی که خواهان در یافت اطلاعات در مورد آن هستند و بیش از 5 هزار نفر در مورد زمان فروش این خودرو سوال می کنند."
وی اظهار داشت: "در هنگام عرضه مزدا 2 حدود 4500 نفر متقاضی بودند بنابراین تقاضا برای CX-3 بسیار بالا است."
به گفته Doak، دلیل این تقاضای بیش از حد انتظار تنها آن است که این خودرو نامی کاملا جدید در کلاسی جدید است.
وی اظهار داشت با این وضعیت می توان از قیمت گذاری مناسب این خودرو اطمینان یافت.
مزدا تایید کرده نسخه های دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل CX-3 را به همراه گزینه های موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی یا 1.5 لیتری توربو دیزل چهار سیلندر و گیربکس های دستی و اتوماتیک عرضه خواهد کرد.