HB20 اختصاصا برای برزیل ساخته شده و به صورت بین المللی عرضه نمی شود.
در حالی که برندهای رقیب این خودروساز مانند رنو و فولکس واگن محصولاتی جدیدتر برای رقابت با HB20 موفق کنونی عرضه کرده اند به نظر منطقی می رسد که هیوندای روی مدلی جدید برای ماندن در رقابت و حفظ موفقیت خود کار کند. بر اساس این گزارش، سهم بازار هیوندای از زمان عرضه HBها در سال 2012 از 2 درصد به 6 درصد افزایش یافته است.
طراحی HB20 جدید مانند جدیدترین نسل مدل های هیوندای تحت تاثیر Fluidic Sculpture 2.0 این خودروساز خواهد بود. بنابراین گمان می رود عناصر طراحی مشابه هاچ بک هیوندای i20 مدل 2015 و HB20 R-Spec کانسپت که در نمایشگاه خودروی سائوپائولو سال 2014 رونمایی شد، در این خودرو نیز دیده شود.
هیوندای در برزیل با موفقیت کراس اوور HB20X اکنون در پی ساخت نسخه ای اسپرت از این خودرو است تا مشتریان جوان را جذب کند.