پژو سیتروئن توانسته با تکیه بر برنامه بازسازیش و سرمایه گذاری شرکت دانگ فنگ وضعیت خود را احیا کند. طی برنامه مذکور پژو سیتروئن ضمن کاهش تمرکز خود بر بازار اروپا موفق شد از رشد تقاضای چین نهایت بهره را برده و سود خوبی را به جیب بزند.
طبق اعلام شرکت شاسی بلند های 2008 و 3008 به همراه هاچ بک جدید 208 جز مهمترین عوامل و شاخصه های استقبال مشتریان از محصولات پژو سیتروئن بوده اند.
در کل فروش محصولات برند پژو و سیتروئن به ترتیب 6 و 7 درصد در یک سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
البته با این وجود هنوز فروش کلی شرکت مذکور درسال 2014 حدود 18% کم تر از رکود ثبت شده آن برای سال 2010 است و بعد از فروش 3.6 میلیون دستگاهی فولکس واگن در رتبه دوم قاره سبز قرار داد.