این برند در سال گذشته به طور کلی 1648 دستگاه خودرو را به مشتریان سراسر دنیا تحویل داد که این میزان در مقایسه با سال 2013 رشدی 21 درصدی داشته است.
هم چنین مک لارن 14 نمایندگی جدید را در این سال افتتاح کرد که شبکه فروش جهانی آن را به 68 مرکز رساند. گفته می شود که این برند در هر چهار منطقه تجاری خود رشد داشته است. این برند با رشد فروش 80 درصدی در مقایسه با سال 2013 در منطقه آسیا و اقیانوسیه بیش ترین رشد را داشته است. افتتاح 11 نمایندگی جدید به رشد در این منطقه کمک کرده است.
در عین حال، آمریکای شمالی با 30 درصد از کل فروش این خودروساز بزرگ ترین بازار برای مک لارن باقی مانده در حالی که فروش آن در اروپا و خاورمیانه به ترتیب 10 و 9 درصد رشد داشته است.