این افزایش قیمت از 1 ژانویه سال 2015 اجرایی می شود و دلیل آن نیز افزایش هزینه های تولید است.
مدیر فروش و بازاریابی رنو در هند، Rafael Treguer گفت: "چندی است که هزینه های ورودی بیش تری جذب کرده ایم اما موقعیت بازار پایدار چالش برانگیز ما را وادار به افزایش قیمت ها کرده است. صنعت مشتاقانه در پی سیاست های فرا تجاری است تا صنعت خودروی هند را احیا کند."
اخیرا نیسان موتور در هند و داتسون نیز از افزایش قیمت 2.5 تا 3 درصدی محصولات خود خبر داده اند که از ماه آینده اجرایی می شود. خودروهای ماروتی سوزوکی نیز 2 تا 4 درصد گران تر خواهند شد. تولید کنندگان به خاطر افزایش هزینه های ورودی و بالقوه چنین تصمیمی را اتخاذ کرده اند و می توان حدس زد که خودروسازان بیش تری از این روند تبعیت کرده و قیمت های خود را افزایش دهند.