کد خبر : 25636 30 اسفند 1403 - 17:44 دسته بندی : خودروسازان داخلی منبع : خبرماشین

در سال‌های اخیر، روند انتشار پیام‌های تبریک نوروزی از سوی مدیران شرکت‌های مختلف، به‌ویژه در صنایع بزرگ و دولتی، به یک عرف سازمانی تبدیل شده است. مدیرانی که شاید در طول سال ارتباطی با افکار عمومی نداشته باشند، ناگهان در آستانه نوروز با پیام‌های رسمی، عکس‌های پر زرق‌وبرق و ادعاهای دلگرم‌کننده وارد میدان می‌شوند. اما آیا این رفتار، یک اقدام ضروری و تأثیرگذار است یا صرفاً نمایش صمیمیت در فضایی که نیاز به عملکرد واقعی دارد؟

مدیران ایرانی و پیام های تبریک؛ ضرورت یا تبلیغ شخصی؟
پیام تبریک نوروز

ثبت نظر

نظرات خوانندگان

آخرین قیمت خودرو

899,000,000
0.00
515,000,000
0.00
3,639,000,000
0.00
1,254,000,000
0.00
3,101,000,000
0.00
3,091,000,000
0.00

آخرین اخبار

کوشا خودرو
اتوخسروانی
تیگارد
تجارت سرا
آمیکو
لاماری وارداتی دی
آرتابان