به گزارش خبرنگار «مجله ماشین»، بر اساس وعده مدیران خودرو کسانی که از ابتدای بهمن ماه 92 تا پایان فروردین ماه سال جاری به خرید و ثبت نام محصولات مدیران خودرو اقدام کرده بودند، در قرعه کشی سفر به برزیل شرکت داده شدند. طبق اعلام این شرکت در مدت اعلام شده 11221 نفر محصولات این شرکت را خریداری کردهاند که از این بین یازده نفر برای سفر به برزیل انتخاب شدند. مدیران خودرو هدف از این کار را همگام شدن با فعالیتهای اجتماعی بیان کرد.
در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران و نمایندگان مدیران خودرو، اصحاب رسانه و برندگان قرعه کشی این شرکت برگزار شده، توضیحاتی درباره برنامه سفر به برزیل داده شد. برندگان قرعه کشی، بامداد فردا به برزیل اعزام خواهند شد.
در حاشیه این مراسم، قائم مقام فروش مدیران خودرو گفت: چری برنامه مفصلی برای توسعه بازارهای بینالمللی دارد که بخشی از آن با ورزش همگام است. براساس گفتههای وی علاوه بر موضوعات فنی، کیفی و مشتری مداری این شرکت در راستای همگام سازی فرهنگ خود با بازارهای مختلف نیز تلاش میکند. او با اعلام اینکه مدیران خودرو یکی از مهمترین شرکای چری است، خاطر نشان کرد ایران یکی از بازارهای استراتژیک این شرکت است. این شرکت علاوه بر اینکه به واسطه مدیران خودرو از تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل 2014 حمایت میکند، حامی تیم ملی شیلی نیز هست.
با گذشت 10 سال از تاسیس مدیران خودرو، این شرکت بالغ بر 100هزار مشتری دارد. مدیران خودرو که به عنوان سومین خودروساز ایران شناخته میشود، در سال جاری 4 محصول جدید را روانه بازار خواهد کرد.