آرین دیزل در سال گذشته با تولید نزدیک به ۳ هزار دستگاه انواع خودرو کار و تجاری از شکموتو و جک توانست ۲۴ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد.
این شرکت با توجه به این موضوع از همان آغاز عرضه محصولات این دو برند ، توسعه خدمات پس از فروش خود را نیز به طور جدی در دستورکار قرار داد.
در همین راستا هم زمان با تکمیل سبد محصولات خود ، با تاکید ویژه بر خدمات پس از فروش تلاش کرد تا ضمن عرضه خودروهای جدید و به روز ، آرامش مشتریان خود را نیز فراهم کند.
آرین دیزل به همین منظور توسعه نمایندگی ها و عاملیت های خود را نیز بر اساس استانداردهای جدید پیش برد. در حال حاضر این شرکت نزدیک به ۴۰ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در کل کشور دارد .آرین دیزل توانسته است با پراکندگی مناسب این نمایندگی ها خدمات مناسبی به دارندگان محصولاتش ارائه کند.
اما آرین دیزل در این مدت فقط به توسعه سبد محصول و نمایندگی ها اکتفا نکرده است و برنامه های دیگری نیز در راستای افزایش سطح خدمات پس از فروش و پاسخ دهی به نیاز مصرف کنندگانش در نظر گرفته است.
تجهیز خودروهای امداد آرین دیزل را هم می توان یکی از برنامه های این شرکت برای بالابردن سطح خدمات دهی به شمار آورد.
این شرکت با تجهیزخودروهای امداد خود،نوع و سطح تازه ای خدمات رسانی به محصولات جک و شکموتو را آغاز کرده است. به نظر می رسد فاز جدید برنامه های آرین دیزل می تواند در رسیدن به هدف کسب سهام ۳۰ درصدی بازار نقش موثری ایفا کند.