AMG مسئول ارائه نسخه های فوق اسپرت از خودروهای مرسوم مرسدس بنز است و سال گذشته موفق به فروش 32200 دستگاه از محصولاتش شد که البته رشد آن ناشی از عرضه هاچ بک50 هزار یورروییA45 AMG بوده است.
طبق اعلام توبیاشوس موئر، مدیر این واحد، در سال 2014، AMG قادر به دستیابی به رشد یک چهارمی فروش و عرضه چهل هزار دستگاه از محصولاتش به بازار خواهد شد. از مهمترین عوامل این رشد فروش می توان به افزایش تقاضای بازارهای ایالات متحده و چین اشاره کرد.
کارشناسان عقیده دارند فعالیت AMG می تواند باعث افزایش شهرت برند اصلی مرسدس بنز شود و قابلیت آن برای رقابت نزدیک تر برای ب ام و و آئودی را فراهم کند .
به گفته موئر شرکت به دنبال عرضه نه نسخه AMG از یازده محصول در دست رونمایی مرسدس بنز است