کارستن انگل – مدیر ب ام و چین – عقیده دارد افزایش تولید داخلی در چین می تواند به ادامه روند فروش ب ام و کمک کند وعلی رغم ایجاد شرایط سخت رقابتی در بازار به رشد دو رقمی سوددهی آن منجر شود.
وی گفت: همه چیز در حال عادی شدن در چین است و شاهد ثبات در رشد بازار، رشد فروش و سوددهی در آن هستیم انتظار داریم ظرف سال های آینده بازار خودروهای لوکس در چین رشدی ده درصدی داشته باشد ولی رشد سی تا چهل در صدی ناگهانی گذشته دیگر اتفاق نخواهد افتاد.
وی افزود: تا سال 2020 تعداد محصولات تولید داخل خود در چین را با هدف حفظ رشد دو رقمی خود به شش مدل (دوبرابر) خواهیم رساند.
این شرکت در نظر دارد با هدف افزایش رقابت و عدم پرداخت مالیات های سنگین واردات محصولاتش را در چین تولید و با قیمتی ارزان تر از گذشته ارائه کند.