هوندا اعلام کرده FCV به لطف پیشرفت تکنولوژی بسته سوخت سلولی قادر است تنها با یک باک سوخت هیدروژنی مسافت 482 کیلومتر را طی کند و سوخت گیری آن تنها 3 تا 5 دقیقه زمان می برد. این بسته سوخت سلولی به روز شده اکنون دارای توان 3.1 کیلووات بر لیتر است که نسبت به خودروی سوخت سلولی قبلی هوندا یعنی FCX حدود 60 درصد افزایش یافته است.
این کانسپت دارای بدنه ای عریض و ایرودینامیک جدید و تودوزی کاملا نوین برای پنج سرنشین است. نیرومحرکه سلول سوختی این خودرو کاملا در کنار موتور جلوی آن قرار می گیرد. خودروی سوخت سلولی قبلی هوندا، FCX Clarity تنها ظرفیت چهار سرنشین را داشت.
این برند ژاپنی روی تکنولوژی سوخت سلولی هیدروژنی سرمایه گذاری می کند که شامل همکاری با جنرال موتورز برای تولید مشترک نسل بعدی سیستم های سوخت سلولی و مشارکت با H2USA برای ساخت ایستگاه های سوخت گیری هیدروژنی است.