شاید این مسئله تصمیمی بسیار جدی باشد چرا که مزدا خودروساز چندان بزرگی نیست و در صورت بازگشت بیشتر از حد انتظار خودروها برای انجام سرویس با مشکل جدی مواجه می شود.
اما در واقع یکی از مهم ترین دلایلی که هیوندای و کیا ظرف چند سال اخیر موفق به گسترش حوزه فعالیتشان شده اند، ارائه برنامه های ضمانت 5 تا 7 ساله محصولاتشان است. همچنین رانندگان در طی سه سال اول خرید خودرو مشمول دریافت خدمات امداد جاده ای می شوند.
در حالی که ارائه ضمانتنامه بدون محدودیت مزدا را در توسعه فروشش کمک می کند اما این شرکت را وارد به گسترش خدمات پس از فروشش ظرف مدت زمانی کوتاه می نماید.