منصور نویریان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در حدفاصل فلکه اول و دوم صادقیه بحث پیاده راه سازی مطرح است که برای تحقق این امر باید یک سری از کاربری ها به زیرزمین منتقل شود و به اصطلاح از فضاهای زیرسطحی بهره ببریم.
وی با بیان اینکه با زیرزمینی شدن عبور و مرور خودروها در فلکه اول و دوم صادقیه مشکلات ترافیکی این محدوده حل خواهد شد، افزود: با حل معضل ترافیک در این محدوده ، مشکلات ترافیکی غرب تهران به نوعی حل می شود چرا که این محور ورودی اصلی شهر تهران محسوب می شود.
نویریان با اشاره به اینکه پیاده راه سازی فلکه اول و دوم صادقیه در طرح تفصیلی دیده شده است، اظهار کرد: این طرح جزو طرح های شهرداری تهران است و ممکن است پیاده راه سازی از این محور هم فراتر رفته و گسترده تر باشد.
صادقیه دارای دو میدان است که به نامهای فلکه اوّل و دوم خوانده میشوند. در فاصله میان این دو فلکه شمار بسیاری مراکز تجاری و آموزشی وجود دارد که معروفترین و بزرگترین آنها مجتمع تجاری گلدیس است. صادقیه از شمال به باغ فیض (پونک)، از جنوب به میدان آزادی، از شرق به ستارخان و برق آلستوم و از غرب به پل علامه جعفری (میدان نور پیشین) و شهر زیبا منتهی میشود.
منبع: خبرخودرو