براساس نتایج نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از هموطنان، شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو)، در بهمن ماه سال ۹۹ با کسب امتیاز ۷۸۴، رکورد شاخص رضایت مشتریان را در خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی پشت سر گذاشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از ایکوپرس- مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو گفت: این شرکت در بهمن ماه ۹۹ با کسب امتیاز ۷۸۴ در شاخص رضایت مشتریان، در میان خودروسازان داخلی دارای بیش از ۱۰ نمایندگی، رکوردی تاریخی را به ثبت رساند.
مهدی مونسان افزود: ایساکو با برنامهریزی صحیح توانست از ابتدا تا انتهای سال ۹۹، در مسیری صعودی، امتیاز خود در این زمینه را به صورت ماهیانه افزایش دهد و علاوه بر شکستن رکورد در پاییز ۹۹، در بهمن ماه نیز با چهارده امتیاز رشد نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸، صدرنشین حوزه رضایت مشتری تمامی خودروسازان کشور شود.
وی ادامه داد: در سالی که گذشت، صنعت خودرو همچون سایر بخشهای کشور به دلیل مقابله با مشکلات اقتصادی ناشی از تحریمهای ظالمانه و شیوع بیماری کووید ۱۹، با دشواریهای بسیار روبرو بود، اما از آنجا که هدف اصلی ایساکو، ارایه بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان است، تلاش دو چندانی در این مسیر صورت گرفت و موانع، به فرصتهای رشد بدل شد و با انجام اقدامات اصلاحی و قرار گرفتن در مدار توسعه پایدار، این موفقیت برای خودروساز بزرگ کشور به دست آمد.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، با بیان اینکه در سال گذشته ۱۴ طرح فروش فوق العاده و ۱۲ طرح پیش فروش به اجرا گذاشته شده گفت: تعهدات ایجاد شده در فروش فوق العاده زودتر از موعد مقرر در قرارداد به دست مشتریان رسیده است. دعوتنامه های مربوط به تعهدات پیش فروش نیز به همین ترتیب در موعد مقرر صادر میشود.
گفتنی است، صبح امروز قرعه کشی پانزدهمین فروش فوقالعاده ایران خودرو در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار شد.
مشخصات نفرات برگزیده با تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهادهای ناظر، از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام و همچنین پیامک اطلاعرسانی به منتخبان ارسال خواهد شد. برگزیدگان به مدت پنج روز مهلت خواهد داشت تا نسبت به واریز وجه خودروها طبق بخشنامه فروش اقدام کنند. در صورت عدم واریز نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.