به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، با داشتن تقریباً دو و نیم برابر بیشتر از آ ام جی GT اصلی و شش ساله، این ابرخودروی که توسط Opus در آلمان تنظیم شده حتی از هایپرکار آ ام جی Oneقدرتمندتر است. گویی که تعداد اسب بخار به اندازه کافی رعب آور نیست. این خودرو همچنان دارای چرخ عقب محرک است.
همچنین یک برنامه ارتقا کمتری وجود دارد که خروجی آن را به یک بوگاتی ویرون برابر با 1001 اسب بخار، همراه با پکیج های تریم ارزان قیمت ارزان تر که 920 اسب بخار و 825 اسب بخار قدرت ارائه می دهند، کاهش می دهد. مورد دوم صرفاً از یک بازسازی نرم افزاری برای موتور V8 تشکیل شده است، در حالی که سایر محصولات با توربوشارژرهای اصلاح شده، پیستون های جعلی، میله های اتصال عظیم تر و سیستم سوخت سفارشی ارائه می شوند. جعبه دنده اتوماتیک هفت سرعته و دو کلاچه نیز برای کنترل سرعت موتور اضافه شده است.
همچنین یک سیستم اگزوز سفارشی نیز تولید شده است که ذرات از فیلتر آن خارج می شوند. این بدان معناست که در اروپا قانونی نیست، اما می توانید از آن در پیست های مسابقه و همچنین خارج از اروپا استفاده کنید. چرخ های فوق سبک و برخی از پیشرفت های آیرودینامیکی نیز جز تغییرات این خودرو هستند.
این تیونر نسخه های باینری سری بلک ارتقا یافته خود را خواهد داشت، نمونه هایی با قدرت 1001 اسب بخار و 1111 اسب بخار، در ژوئن امسال به فروش می رسند. در همین حال، کیت های عملکردی با قدرت 825 اسب بخار و 920 اسب بخار تا اواسط ماه آوریل در دسترس خواهند بود.