طرح فروش ویژه خدمات پس از فروش مدیران خودرو با نام کمپین زمستانی شرکت مدیران خودرو از ۲۵ بهمن تا ۳ اسفندماه برگزار می شود.
فرید نوروزیان، مدیر شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در نشست خبری معرفی خدمات این کمپین گفت: هدف از اجرای این کمپین، افزایش رضایتمندی مشتریان است تا بتوانیم شعار همیشگی مدیران خودرو که "همراه همیشگی" است را پررنگ تر به نمایش بگذاریم.
وی با بیان اینکه کمپین مدیران خودرو با جوایز و قرعه کشی های ویژه برای مالکان خودروهای ام وی ام و چری اجرا می شود، افزود: بازدید خودروها به منظور جلوگیری از افزایش هزینه ها در اولویت قرار گرفته است تا از اعمال هزینه های بعدی به مشتریان در آینده جلوگیری شود.
مدیر شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو با توجه به اینکه کمپین زمستانی این شرکت از ۲۵ بهمن ماه جاری آغاز و تا شش اسفند ماه امسال ادانه خواهد داشت، متذکر شد: 20 درصد تخفیف قطعات تا سقف 300 هزار تومان از جمله مزایای این کمپین است.
به گفته نوروزیان، در تمام 88 شهر و 143 نمایندگی مدیران خودرو خدمات رسانی در قالب کمپین زمستانی انجام خواهد شد و تمام خودروهای خارج از گارانتی و گارانتیدار در این کمپین حضور خواهند داشت.
مدیر شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو با توجه به اینکه کمپین زمستانی این شرکت از ۲۵ بهمن ماه جاری آغاز و تا شش اسفند ماه امسال ادانه خواهد داشت، یادآور شد: 20 درصد تخفیف قطعات تا سقف 300 هزار تومان از جمله مزایای این کمپین است.
وی اضافه کرد: بازدید عملکرد بخاری و کولر، بازدید سطح مایعات، بازدید نشتی مایعات، بازدید ترمز و کمربند، بازدید سیستم روشنایی خودرو و بررسی پارامترهای عملکردی موتور با دستگاه از جمله خدمات ارائه شده در کمپین زمستانی مدیران خودرو است.
نوروزیان اضافه کرد: تمام قطعات مصرفی، تصادفی و احتمالی تا سقف 300 هزار تومان در کمپین زمستانی مشمول تخفیف می شود.
وی از انجام قرعه کشی برای دارندگان خودروهای مدیران خودرو که از این کمپین بهره می برند خبر داد و اضافه کرد: زمان قرعه کشی 20 تا 25 اسفند خواهد بود و از 200 هزار تا 10 میلیون تومان جوایز نقدی و اعتباری به مشتریان اهدا خواهد شد که روی شاسی خودرو لحاظ می شود و مشتریان می توانند در خدمات پس از فروش از آن بهره مند شوند.
به گفته وی، نتایج قرعه کشی کمپین زمستانی مدیران خودرو 26 اسفندماه اعلام خواهد شد. در این کمپین به نمایندگی های برتر که بالاترین امتیاز را دریافت کنند جوایزی اهدا خواهد شد.
مهندس گرمان ٬ مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو ضمن اشاره به مقام نخست این شرکت در حوزه فروش، ایفای به موقع تعهدات و جلب رضایت مشتریان در ادوار متعدد اظهار داشت: ارتقای خدمات پس از فروش در کنار حوزه فروش، برای این شرکت حائز اهمیت بسیار است.
وی با اشاره به رسالت سنگین شرکت در جلب رضایت مشتریان به ویژه پس از مرحله تحویل خودرو گفت: معتقد هستیم که صرفا ارتقای کیفی خدمات، به مجموعه خودروسازی و برخورداری این شرکت از بازار مناسب برای فروش محصولات کمک خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در خصوص ارزیابی سالانه کیفیت خدمات از سوی وزارت صمت و شرکت ISQI افزود: این شرکت بین ۱۶ شرکت همکار از رتبه سوم و مقام چهاردهم در سال ۹۶ با هشت پله صعود به مقام ششم و رتبه دوم دست یافت .
مهندس گرمان همچنین به کسب مقام پنجم و رتبه دوم در سال ۹۸ اشاره کرد وافزود: هدفگذاری ما در سال ۹۹، کسب رتبه نخست بوده که با توجه به تدریجی بودن جهش کیفیت در این راستا تلاش خواهیم کرد.
وی ادامه داد: در سال ۹۶، هیچ کدام از نمایندگی ها موفق به کسب رتبه نخست نشدند اما در ادامه در سال ۹۷، این عدد به شش نمایندگی و در سال ۹۸، به ۱۶ نمایندگی ارتقا یافت.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در خصوص کسب رتبه دوم از سوی نمایندگی ها در سال های ۹۶و ۹۷و ۹۸ به ترتیب به ۶، ۳۰ و ۶۹ نمایندگی اشاره کرد وافرود: کسب رتبه سوم نیز در این سالها به ترتیب به ۱۴، ۳۹ و ۱۷ نمایندگی اختصاص یافت.
مهندس گرمان گفت: قطعا هدف ما در سال جاری افزایش رتبه های یک و دو و کاهش رتبه های سه و چهار از سوی نمایندگی ها بوده و CSI (جلب رضایت مشتریان) در اولویت نخست است که برای دستیابی به آن در بخش ارتقای کیفیت، بیشترین نقش را متولیان خدمات دهی عهده دار هستند که بر تولید قطعه و مونتاژ خودرو اشراف دارند.
وی با اشاره به رشد کیفی محصولات مدیران خودرو در مقایسه با گذشته به طوری که حتی قابل قیاس با خودروهای اروپایی است، گفت: فقدان قطعات خودروهای جدید یکی از مشکلات همیشگی بوده اما مدیران خودرو از بدو اثبات ذهنی طراحی خودروی جدید تا مرحله ورود به خطوط تولید، مراقبت ویژه ای بر ساخت و تامین قطعات این خودروها دارد.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت: فرآیندهای داخلی تعیین کننده نحوه ارائه خدمت در شرکت و نمایندگی های مجاز است و در راستای CSI نیز، پروژه های متعددی تعریف شده که یکی از آنها فالو آپ است بدین ترتیب که با مراجعین به نمایندگی ها تماس گرفته می شود تا افزایش رضایت آنها تحصیل شود.
مهندس گرمان در خصوص پروژهQC گفت: در این پروژه، تمام خودروهای برگشتی به شبکه نمایندگی ها در بازه ۲ هزار کیلومتر و یا سه ماه مورد رصد قرار خواهد گرفت تا عوامل نارضایتی مشتریان شناسایی شده و مرتفع شود.
وی در ادامه به پروژه رفتار سازمانی و استاندارد نیز اشاره کرد و گفت: شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران طی دوره های سه ماهه، کیفبت و میزان رضایت مشتریان را مورد سنجش قرار می دهد.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در پایان با توجه به چالش اصلی تامین قطعات خاطرنشان کرد: تامین به موقع و کافی قطعات عامل اساسی در ارتقای کیفیت خدمات است که در مقایسه با سال های ۹۸ و ۹۹ به ویژه در ماه های پایانی ۹۹، روند صعوی حاصل شده است.
در ادامه این نشست، حسام حائری مسئول واحد خدمات فناوری و آی تی مدیران خودرو، در خصوص موبایل اپلیکیشن مدیران خودرو افزود: در سال های اخیر بر اساس نیازهای مشتریان و بدون کپی برداری از نمونه های مشابه، این برنامه تهیه شده است.
وی با بیان اینکه این اپ، در دو نسخه وب اپ و اندروید برنامه نویسی شده است، متذکر شد: نسخه اندروید قابلیت های اضافه تری مثل ارسال نوتیفیکیشن دارد که از سایت مدیران خودرو و سایر فروشگاه ها قابل دانلود است که دریافت نوبت، درخواست امداد و دسترسی به سوابق خودرو از جمله مزایای این اپ موبایلی است.
وی خاطرنشان کرد: برای شرکت در قرعه کشی کمپین زمستانی مدیران خودرو، نصب اپلیکیشن موبایلی مدیران خودرو الزامی است.