کد خبر : ۱۸۹۳۰ ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ دسته بندی : خودروسازان داخلی منبع : خبرماشین

معاون شبکه شرکت سایپایدک گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات باکیفیت، بر اساس نتایج آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) موفق به کسب بالاترین میزان رشد رضایت مشتریان در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو شد.

بیشترین رشد رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش خودرو به سایپایدک رسید
سایپا

ثبت نظر

نظرات خوانندگان

آخرین قیمت خودرو

۳,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۳,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۹۱۶,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۲,۰۷۰,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۶۳۹,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۶۹۷,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۸۹۹,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۳,۰۲۵,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۳,۶۳۹,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۳۹۴,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۲,۰۴۷,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۲,۶۴۲,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۲,۶۵۱,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۱,۲۵۴,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۲,۲۵۸,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۳,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۵,۳۹۹,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰

پربازدیدترین

آخرین اخبار

لاماری وارداتی دی