یوهجی یاماموتو، سازنده خودروهای ورزشی ایتالیایی، با همکاری یک طراح ژاپنی، "سالن توکیو" را در ژاپن افتتاح کرد. سالن توکیو بعد از نیویورک در ایالات متحده، دومین سالن استراحت از این نوع است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، سالن توکیو دارای یک استودیوی دائمی است که در آن مشتریان بالقوه می توانند هر جنبه از نمای بیرونی، رنگ داخلی و تزئینات لامبورگینی جدید خود را کاملاً شخصی سازی کنند. همچنین یک بینش منحصر به فرد از دنیای لامبورگینی برای افراد خاص، صاحبان و خانواده های آنها فراهم می کند. در این رویداد نسخه ویژه جدید آونتادور S به نمایش گذاشته شد که توسط یوهجی یاماموتو در رنگ های متضاد قرمز و سیاه طراحی شده اند.
طبقه همکف سالن سه طبقه ورود به سبک زندگی لامبورگینی و محلی برای شخصی سازی لامبورگینی جدید به دارندگان خود را ارائه می دهد. از طبقات دوم و سوم می توان برای برگزاری رویدادهای ویژه، نمایشگاه ها و جلسات تجاری و شخصی استفاده کرد.
کاتیا باسی، مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات لامبورگینی گفت: "ما این سالن را ایجاد کردیم زیرا طراحان با تجربه ای هستیم و می خواهیم مهمانان از احساس واقعی لامبورگینی ایتالیایی در این فضا لذت ببرند: کمی از روح ایتالیا در قلب توکیو. این نشان دهنده نگرش ما به نوآوری است، در حالی که DNA برند تجاری ما و هویت فرهنگی ایتالیایی ما را حفظ می کند. مفهوم اصلی این سالن بیانگر جهان بینی لامبورگینی است و ضمن خوش آمدگویی به میهمانان در این محیط صمیمی و منحصر به فرد، برند لامبورگینی را از هر نظر متمایز است. خودروهای فوق العاده اسپورت لامبورگینی با طراحی بی نظیر خود بلافاصله از هر سازنده دیگر خودرو قابل تشخیص هستند. فقط یک نگاه کافی است."