درآخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 98 شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو موفق به کسب رتبه 2 و مقام پنجم گردید.
این ارزیابی در حوزه های شبکه های نمایندگی ، فنی و مهندسی ، گارانتی ، قطعات یدکی و انبار و سیستم مدیریت آن صورت می پذیرد ، شایان ذکر است که سال گذشته شرکت مدیران خودرو موفق به کسب رتبه ششم گردیده بود که امسال شاهد ارتقاء آن هستیم . در این ارزیابی پانزده شرکت خدمات پس از فروش مورد بررسی قرار گرفتند که پس از ایساکو ( خدمات پس از فروش ایران خودرو) –بهمن-پارس خودرو- سایپا ، مدیران خودرو در جایگاه پنجم قرار گرفته است. در سالهای اخیر شرکت مدیران خودرو با ارتقاء کیفی و تنوع محصولات ، توجه ویژه ایی را نیز به بحث خدمات پس از فروش که شامل گسترش و ارتقاء شبکه خدمات ، آموزش پرسنل شبکه خدمات ،و تامیین مناسب قطعات یدکی بوده تا رضایت و اطمینان خاطر را برای مشتریان خود به وجود بیاورد.