با ورود مجدد استرالیایی ها به قرنطینه شرکت پورشه در این کشور از طراحان، مهندسین و ایده پردازانش خواست تا برای کمک به گذران بهتر این دوران، کلاس هایی را برای مردم برگزار کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، با آغاز مجدد قرنطینه در استرالیا به ویژه در ایالت ویکتوریا، پورشه به فکر مشغول کردن مردم در این مدت افتاده است. چند ماه پیش نیز پورشه با در کنار هم قرار دادن چند مقاله ای که متخصصانش آنها را تنظیم کرده بودند و استفاده از سفیر خود، تنیسور معروف ماریا شاراپووا، برنامه هایی را برای مردم در نظر گرفته بود.
در برنامه های هفتگی پورشه که با نام ≠GetCreativeWithPorsche برگزار می شوند، تلاش می شود تا مهارت های فردی اشخاص بهبود یابد و به این ترتیب دوران سخت قرنطینه را راحتتر بگذراند.
این مقالات توسط مایکل مائر، مدیر طراحی پورشه، ریچارد پاردون، مدیر عکسبرداری، تیم لیزل، مدیر بخش رنگ خودروها و چند نفر دیگر با هدف جلب توجه مردم به جزئیات طراحی خودرو تهیه شده اند. در این مقالات تلاش می شود تا مردم هر چه بیشتر با طراحی خودرو آشنا شوند و در زمان تنهایی قرنطینه مهارت هایشان را حتی با پختن کیک و مسائل نامرتبط با خودرو بهبود بخشند.