پورشه به پنج دهه استفاده از سقف های با طراحی تارگا ادامه می دهد و از این سقف ها در نسل هشتم نسخه نیمه کروک ۹۱۱ استفاده می کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، ۹۱۱ تارگای جدید بلافاصله پس از نمونه قبلی با کمی نوآوری طراحی شده و دارای یک سقف فلزی است که به صورت خودکار جمع شده و در قسمت عقبی قرار می گیرد. این خودرو به دلیل داشتن یک ستون در قسمت عقبی صندلی ها، کمی با نمونه های مشابه اش متفاوت است.
باز و بسته شدن سقف تارگای جدید در ۱۹ ثانیه انجام می شود که حدود ۷ ثانیه کندتر از کابریولت ۹۱۱ با سقف پارچه ای است. پورشه، تارگا را «یک خودروی بدون سقف با ظاهر کابریولت و راحتی کوپه» توصیف کرده است. ۹۱۱ تارگا همچنان ظاهر خود را حفظ کرده ولی باز هم به روز رسانی هایی شامل چراغ های LED به هم پیوسته عقب و اسپویلر قابل تنظیم بر روی آن نصب شده که آن را مخصوصاً از عقب بیشتر به یک کوپه یا کابریولت شبیه می کند.
تارگا با سقف فلزی و ساختار دو دیفرانسیل خود سنگینترین نسل ۹۹۲ از ۹۱۱، حدود ۶۰ کیلوگرم سنگینتر از نسل ۹۹۱ تارگا ۹۱۱ و ۵ کیلوگرم سنگینتر از نسخه مشابه نسل ۹۹۲ کابریولت است.
این خودرو دارای یک موتور ۳.۰ لیتری توربو دوقلوی شش سیلندر با توان ۳۸۰ اسب بخار و گشتاور ۳۳۲ پوند فوت است و می تواند ظرف مدت ۴.۲ ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر در ساعت برساند که یک دهم سریعتر از نمونه فعلی است.