این مرکز تحقیقات و توسعه روی نسخه های سریع تر تمام مدل های هیوندای کار می کند.
Jurgen Grimm، مدیر مهندسی نیرومحرکه هیوندای موتور کمپانی در حاشیه نمایشگاه خودروی پاریس به رسانه ها اعلام کرد زمان زیادی تا آماده شدن i20 N باقی نمانده است.
وی اظهار داشت طراحی i20 N الهام گرفته از i20 WRC جدید است که در رقابت های سال 2015 حضور خواهد داشت. گفته می شود این هاچ بک ظاهری از مدل قبلی خود خواهد داشت.
نیروی این خودرو از نسخه اصلاح شده موتور 1.6 لیتری توربوشارژ بنزینی به کار رفته در ولوستر و کیا Pro_ceed GT تامین می شود. نیروی این موتور 250 اسب بخار گزارش شده است.
این هاچ بک پرمیوم به منظور تحمل این قدرت مازاد از شاسی های ارتقا یافته با سیستم تعلیق، فرمان و ترمز تیون شده بهره خواهد برد.
هنوز مشخص نیست که i20 N با بدنه سه در یا پنج در عرضه خواهد شد. رقبای این خودرو فولکس واگن پولو R، فورد فیستا ST، رنو کلیو RS و اوپل کورسا OPC هستند.