شهبازی افزود: سهمیه ای که جهت نوسازی خودروها به ناوگان تاکسیرانی شهر تبریز تخصیص داده شده حدود 610 دستگاه خودروی سمند گازسوز است.
وی تصریح کرد: متأسفانه تاکسیدارانی که خودروهای آنها نیاز به نوسازی دارند رغبتی به دریافت خودروی سمند ندارند و بیشتر متقاضی خودروی پژو و تندر هستند.
مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تبریز گفت: مشکل دیگری که در اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی این شهر وجود دارد این است که از زمانی که متقاضیان خودروهای خود را به مراکز اسقاط تحویل می دهند تا هنگامیکه خودروی جایگزین را دریافت حدود 3 الی 4 ماه زمان می برد و در طی این مدت تاکسی داران بیکار می شوند.
وی در این خصوص اضافه کرد: از سوی دیگر تاکسی داران برای نوسازی خودروهای خود از بانک وام دریافت کرده اند و متقاضیان موظف هستند اقساط وام بانکی خود را در زمان موعد پرداخت کنند در حالیکه این تاکسی داران تا زمان تحویل خودروها هیچ منبع در آمدی ندارند .
شهبازی در مورد طرح هایی که سازمان تاکسیرانی این شهر برای بهبود خدمات رسانی به شهروندان تبریزی دارد گفت : اولویت برتر این سازمان تبدیل به احسن شدن تاکسی های ناوگان تاکسیرانی است.
منبع: خبرخودرو