دوره آموزش کارشناسان فنی نمایندگی های خدمات پس از فروش کارمانیا در مرکز آموزش این شرکت خودروسازی برگزار شد.
سرمد، مدیر خدمات پس از فروش کارمانیا با اعلام این خبر اظهار داشت: مطابق برنامه ریزی و تقویم آموزشی، واحد آموزش خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی کارمانیا از تاریخ 97/4/19 لغایت دوشنبه 97/4/31 به مدت 11 روز کاری مبادرت به برگزاری 6 دوره فنی- تخصصی زیر جهت کارشناسان فنی مستقر در نمایندگی های خدمات پس از فروش در سراسر کشور در مرکز آموزش تخصصی کارمانیا در مجتمع هزار کرمان کرده است.
وی ادامه داد: این دوره آموزشی که با بهره گیری از مدرسین مجرب و متخصص واحد فنی و مهندسی کارمانیا و با کمک دستگاهها و تجهیزات مدرن آموزشی شرکت BYD بصورت تئوری و عملی برگزار میگردد شامل تمامی سیستم های مکانیکی و الکترونیکی خودروهای تولیدی شرکت کارمانیا از جمله: عیب یابی گیربکس دستی خودروهای BYD، عیب یابی سیستم برق خودروهای BYD شامل S6 ،F3 و S7 ، معرفی سیستم های مختلف خودروی S7 و F3، عیب یابی گیربکس اتوماتیک WDCT خودروهای BYD، تعمیرموتور خودروهای BYD در حجم های 1500، 2000 توربو و 2400، معرفی و عیب یابی سیستم ترمز و فرمان و جلوبندی خودروهای BYD است و منجر به تقویت و تسلط بیشتر کارشناسان فنی نمایندگیهای مجاز به شناسایی سیستم ها، عیب یابی مشکلات سیستمی و رفع عیب سیستمهای مختلف خودرو به صورت تخصصی خواهد شد و در گذر زمان تا با کم کردن زمان عیب یابی و انجام تعمیرات فنی باعث رفع سریع مشکلات احتمالی خودروهای BYD در نمایندگیهای مجاز میگردد.
به گفته وی، طی برنامه ریزی های انجام شده در برنامه کلان آموزشی شرکت خودروسازی کارمانیا و تقویم آموزشی مدون و تصویب شده ، تا پایان سال جاری تمامی پرسنل فنی و ستادی نمایندگی های خدمات پس از فروش کارمانیا با محصولات تولیدی و محصولات آتی شرکت کارمانیا آشنا شده و با تسلط و تجربه فنی خود، آسایش و آرامش را برای مشتریان محترم محصولات شرکت خودروسازی کارمانیا در نمایندگیهای مجاز سراسر کشور به ارمغان خواهند آورد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.