مدل GTS 2019 این خودرو در جایگاهی پایین تر از نسخه فوق اسپرت Trofeo قرار می گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، موتور کاملا اصلاح شده 3.8 لیتری تواین توربوشارژ V8 این خودرو قدرتی بیش از 550 اسب بخار و گشتاور 538 قوت پوند را فراهم می سازد. همچون تمام موتورهای بنزینی مازراتی، این موتور نیز توسط فراری در Maranello ایتالیا مونتاژ شده است.
این موتور به همراه گیربکس اتوماتیک هشت سرعته ZF می تواند نسخه GTS را به شتاب صفر تا صد 4 ثانیه برساند. بیشینه سرعت این مدل حدود 181 مایل بر ساعت خواهد بود.
مهندسان به منظور ارتقای عملکرد و تجهیز لوانته GTS به سیستم چهار چرخ فعال Q4 Intelligent، مجبور بوده اند تا تغییراتی را نیز در این موتور V8 اعمال کنند.
در حالت های عادی سیستم چهار چرخ فعال 100 درصد از گشتاور را تنها به چرخ های عقب منتقل می کند تا دینامیک اسپرت تری ایجاد کند. اما در صورت لزوم، 50 درصد از این گشتاور می تواند به محور جلو نیز منتقل شود. یک دیفرانسیل لغزش محدود نیز کشش و سواری این خودرو را بهبود می بخشد.
این نسخه از لوانته دارای سبک بدنه نسبتا ارتقا یافته نیز هست. قسمت های جلو و عقب این خودرو اصلاح شده اند و هواکش زیرین آن ظاهری تهاجمی تر دارد. علاوه بر اسپلیتر، extractor عقب GTS نیز هم رنگ بدنه به تصویر کشیده شده است. هم چنین لوله اگزوز چهار قلو نیز برای این خودرو تعبیه می شود در حالی مه تزئینات کرومی روی جلوپنجره آن تعبیه خواهد شد.
مازراتی لوانته GTS مدل 2019 که طراحی شده تا پورشه کاین توربو را به چالش بکشد، قیمتی در حدود 120 هزار دلار خواهد داشت.