بوگاتی طی بیانیه ای اظهار داشت دیوو وزن و شتاب کم تر، مرکز ثقل بیش تر و نیروی گرانش بیش تر از چیرون خواهد داشت در حالی که سواری بسیار بهتری نیز خواهد داشت.
به گفته Stephen Winkelmann، مدیر بوگاتی، Divo با تمرکز بر قابلیت های گردش ساخته شده است که از خودروهایی همچون EB110، ویرون و چیرون متمایز می شود که همگی بر سرعت بالا تمرکز دارند.
وی گفت: "تیم بوگاتی با این پروژه فرصت دارد تا به روشی متمرکز بر عملکرد، DNA این برند را از نظر سواری چابک و پر سرعت معنا کند."
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، گمان می رود Divo پلتفرم و نیرومحرکه ای مشترک با چیرون داشته باشد اما شباهت ظاهری بین این دو مدل پیش بینی نمی شود. بوگاتی اعلام کرده Divo به روزهای قدیم ساخت کالسکه توسط این برند در دهه 1930 بازمی گردد و دارای طراحی جدید متمایزی خواهد بود که بر دینامیک رانندگی تاکید دارد.
برای کسب اطلاعات بیش تر از این خودرو باید منتظر رونمایی بوگاتی Divo در 24 اوت در مونتری کالیفرنیا بود.