امروزه برندها سعی دارند تا مسولیت خود را به عنوان عضوی از جامعه ایفا نمایند و این امر تبدیل به یک باور اجتماعی شده است که برندها جدا از جامعه خویش نیستند و مسولیت هایی در مقابل آن دارند.
شرکت پرشیاخودرو نیز که همواره در ایفای نقش خود در مقابل جامعه فعال بوده است ، اینبار با تهیه دستگاه دیالیز و اعطا آن به مرکز درمانی در کرمانشاه ، حضور خود را در عرصه مسولیت اجتماعی جلوه ای دیگر بخشید. پرشیاخودرو طی سالهای گذشته ثابت کرده که نقش پررنگی را بعنوان یک برند مردمی و محبوب ایفا کرده است. برگزاری کنسرت های خیریه، کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه، حمایت از کمپین جلوگیری از انقراض یوز ایرانی و ... از دیگر فعالیت های اخیر پرشیاخودرو در حوزه مسولیت اجتماعی در سال اخیر بوده است .