تا زمانی که پورشه یک نسخه جی تی 4 جدید از مدل های 718 ارائه نکند، مدل جدید جی تی اس قوی ترین نسخه باکستر و کیمن در حال فروش خواهند بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، پورشه یک گالری تصاویر بزرگ از نسخه های جی تی اس جدید این مدل های اسپرت منتشر کرده تا ما را بیشتر با تفاوت های آن ها در مقایسه با مدل های معمولی اس آشنا کند.
پورشه موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر خطی را با یک دریچه ورودی هوای جدید و یک توربوشارژر بهینه تر به روزرسانی کرده و با استفاده از یک کمپرسور جدید، فشار بیشتر را در اختیار موتور قرار داده است.
حداکثر خروجی خودرو اکنون 361 اسب بخار نیرو است که 15 سب در مقایسه با نسخه 718 اس بیشتر می باشد، با گیربکس PDK دوکلاچه گشتاور این خودرو معادل 430 نیوتن متر و با گیربکس استاندارد شش دنده دستی گشتاور آن 420 نیوتن بر متر است.
پورشه 718 جی تی اس جدید به صورت استاندارد به پکیج اسپرت کرونو مجهز می باشد. با گیربکس PDK پورشه ادعا می کند که صفر تا صد این خودرو معادل 4.1 ثانیه است که حدودا یک دهم ثانیه سریع تر از نسخه های اس می باشد، در گیربکس دستی این عدد 4.6 ثانیه اندازه گیری شده است. حداکثر سرعت در هر دو مورد روی 290 کیلومتر بر ساعت تنظیم شده است.
شاسی 718 جی تی اس در مقایسه با نسخه اس 10 میلی متر کاهش ارتفاع داشته و به سیستم مدیریت سیستم تعلیق فعال پورشه و همچنین یک دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی با مبدل گشتاور به صورت استاندارد مجهز شده است.
پورشه می گوید با اصلاحاتی که روی این خودرو انجام شده این مدل یک دور کامل پیست نوربورگ رینگ را در 7 دقیقه و 40 ثانیه طی می کند که در مقایسه با 718 کیمن اس دو ثانیه و در برابر کیمن جی تی اس 13 ثانیه سریع تر است.
از نظر ظاهری، هر دو مدل 718 باکستر و کیمن جی تی اس را می توانید با رینگ های کاررا اس 20 اینچی استاندارد و همچنین چراغ های جلو و عقب تیره جی تی اس، ابرویی اسپرت جلو و عقب و نشان های مشکی جی تی اس روی بدنه به راحتی تشخیص دهید.
پورشه ثبت سفارش برای مدل های 718 جی تی اس جدید را در اروپا شروع کرده است و فروش این خودرو در آمریکا قرار است از ماه مارس آغاز شود.