این برنامه تقریبا مخالف آن چیزی است که لوکادی مونتز مولو، مدیر اسبق فراری ، می خواست .
گفتنی است وی به دلیل اختلاف جدید با مارچیونه پس از 23 سال استعفا داد . در حالی که مونتر مولو به دنبال محدود کردن تولید فراری فراری به 7 هزار دستگاه در سال و حفظ انحصار آن بود ، مارچیونه در ماه می از افزایش فروش سالانه به ده هزار دستگاه خبر داد. م
ارچیونه اعلام کرد که تصمیم دارد با هدف همگامی با تقاضای مشتریان ثروتمند تولید محصولاتی همچون خودروی 1.3 میلیون دلاری لافراری را افزایش دهد .
فراری که 90% سهام آن در اختیار فیات می باشد نقشی اساسی را در برنامه توسعه محصولات لوکس مارچیونه ایفا می کند .