فورد F-150 رپتور 2017، جاده ای با تکنولوژی پیشرفته جاده ای است. ترکیب ساختار دو دیفرانسیل این خودرو با سامانه تعلیق ارتقا یافته رپتور را به یک شاسی بلند قدرتمند تبدیل کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، کلید رانندگی شش حالت راننده در سامانه انتقالی آن است. رپتور مانند بسیاری پیکاپ های مدرن، دارای دو جعبه انتقال سرعت با چهار حالت: 2H، 4A، 4H، و 4L است.
این دوچرخه (دو دیفرانسیل عقب)، خودکار (تمام چرخ دنده، جایی که قدرت تنها هنگام چرخش ردیابی به چرخ های جلو فرستاده می شود)، بالایی (همه چهار چرخ رانندگی می شود) و یک حالت کاهش چرخ دنده که در آن هر چهار چرخ در نسبت خراش 50: 1 رپتور حرکت می کنند).
از آنجا که Raptor خود را از سایر و انتها متمایز می کند، نحوه انتقال حالت های مختلف انتقال در شش حالت درایو ، به طور خودکار را بر اساس کدام حالت بهینه تغییر پیدا می کند.
این سامانه تضمین می کند که رپتور همواره در شرایط مناسب حرکتی قرار داشته باشد.