یک نمونه اولیه از فراری با پوشش استتاری اندک که شایعه شده Dino نامیده می شود، در حال تست زمستانی در سوئد دیده شده است.
در حالی که این نمونه اولیه از قسمت های بدنه و قطعات ۴۵۸ ایتالیا و ۴۸۸ GTB بهره می برد، عکاسان مخفی تایید کرده اند که این خودرو از موتور V۸ بهره نمی برد. عکاسان مخفی با توجه به صدای موتور ادعا کرده اند که یک موتور V۶ زیر کاپوت این خودرو بوده است. ممکن است این خودرو همان مدل Dino باشد که این خودروساز در سال ۲۰۱۵ از عرضه آن خبر داده بود. این تصور با در نظر گرفتن آن که Dino همیشه به موتور V۶ مجهز بوده است، تقویت می شود.
فراری موتور ۲.۹ لیتری تواین توربو V۶ را طراحی کرده است که اکنون در آلفا رومئو جیولیا Quadrifoglio به کار رفته و قدرت ۵۰۵ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متر تولید می کند. اگر فراری این موتور را از آلفا رومئو بگیرد و از قطعات ۴۵۸ و ۴۸۸ کنونی نیز بهره ببرد، هزینه هایش به طور قابل توجهی کاهش می یابند و موقعیت تجاری خوبی ایجاد می شود. آخرین باری که این نمونه اولیه دیده شده دارای پانل های بدنه ۴۵۸ با هواکش های بازطراحی شده و صدای موتور V۶ بوده است.
اگر Dino بار دیگر به خط تولید فراری بازگردد می تواند با مدل هایی همچون آستون مارتین ونتیج، مرسدس AMG GT، مک لارن ۵۴۰C و پورشه ۹۱۱ رقابت کند.
منبع: خبرخودرو