در تریم SR نیسان از یک سامانه تعلیق ارتقاء یافته، رینگ های آلومینیومی 19 اینچی، صندلیهای چرمی در ترکیب با جیر مصنوعی برای ماکسیما استفاده کرده است.
نیسان برای جذب مشتریان بیشتر باید خودروهای چهار در اسپورتش را تغییر دهد، بنابراین این خودروسازی برای ماکسیماهای جدید خود ظاهری عضلانی با موتور V6 و لبههایی تیزتر را در نظر گرفته تا بتواند برتر از رقبایی مانند کیا کادنزا و تویوتا آوالون ظاهر شود.
ماکسیما 2017، یک سدان بزرگ و مجلل با ویژگیهای یک خودروی داینامیک محسوب میشود که در یک کلام میتوان آن را یک مدل اسپورت لوکس نامید. به نظر میرسد مجموعهای از ویژگیها مانند صندلی با دوختهای موزائیکی، نورهای محیطی و سانروف پانورامیک در افرایش قیمت ماکسیماهای 2017 بیتاثیر نباشد.
پس از بازطراحی کامل مدلهای 2016، ماکسیما برای سال 2017 در چند گزینه ارتقاء یافته است. شاید استفاده از کارپلی اپل در تریم استاندارد از جالبترین بهروزرسانیهای خودرو باشد. با استفاده از این گزینه کاربران اپل میتوانند با استفاده از تجهیزات سختافزاری خود کنترل صفحه نمایش 8 اینچی را برعهده گیرند. هرچند جای خالی استفاده از اتوی اندروید در این اتومبیل همچنان محسوس است.
این خودروها همچنین به بستههای جانبی داینامیک و مدالیون مجهز است. هر دو این مدلها به چرخهای آلومینیومی 18 اینچی و اسپویلرهای عقب مجهز هستند. در نسخه مدالیون شاهد اضافه شدن نورپردازیهای ویژه در فضای داخلی و خارجی هستیم. در مجموعه داینامیک ظاهر خودرو نمای جانبی سختتری را از خود نشان میدهد.
در مجموع میتوان گفت ریموت روشن کردن خودرو، سامانه ناوبری (نویگیشن)، کارپلی اپل و رینگ های 18 اینچی از برجستهترین ویژگی های این خودروی 2017 هستند. در تریم SR نیسان از یک سامانه تعلیق ارتقاء یافته، رینگ های آلومینیومی 19 اینچی، صندلیهای چرمی در ترکیب با جیر مصنوعی برای ماکسیما استفاده کرده است. فرمان این خودرو نیز ساختار اسپورتتری را از خود نشان میدهد.
منبع: عصرایران