خوش بختانه با عبور از سد مشکلات و تامین بیشتر قطعات از داخل، ایساکو باز هم موفق به کسب رتبه اول خدمات پس از فروش برای دومین بار شد.
مشتری مداری و کسب بیشترین میزان رضایت مشتری از اهداف بسیار مهم گروه صنعتی ایران خودرو بوده که نتایج ارزیابی اخیر، بیانگر حرکت در مسیر دست یابی به این مهم بوده است.
بر اساس این گزارش ویژگی خاص و برتری این دورهی ارزیابی، کسب بالاترین امتیاز برای خدمات ارائه شده به تمامی محصولات ایرانخودرو است و این در حالیاست که برخی از شرکتها فقط در خصوص یک یا چند محصول خود مورد ارزیابی قرار گرفتهاند.
هرچند هنوز با استانداردهای جهانی و رضایت حداکثری مشتریان فاصله وجود دارد اما خدمتگزاران مردم در گروه صنعتی ایرانخودرو، تا حصول این نتیجه نهایی، از جان و دل تلاش خواهند کرد.
شرکت ایساکو در حالی این جایگاه را برای خو.د تثبت کرد که در پنج دوره متوالی این ارزیابی همواره در جایگاه نخست قرار داشته است.
بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از میزان رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش سال 92، شرکت ایساکو از امتیاز 80.06 در سال 91 به امتیاز 81.71 در سال 92 ارتقا یافت و برای پنجمین بار با کسب بالاترین امتیاز در هفت دوره ارزیابی، جایگاه خود را به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات پس از فروش در کشور تثبیت کرد.