خودروساز کره ای قصد دارد تفاوت های موجود در طراحی و معماری داخلی نمایندگی ها و نمایشگاه های خودروی خود در تمام نقاط جهان را از بین برده و به یک طراحی واحد برای تمام این نمایندگی ها دست یابد.
این برنامه شرکت هیوندای که سال 2020 اجرا می شود تمامی نمایندگی های هیوندای در خارج از آمریکا را به یک طراحی مشابه می رساند؛ طرحی مدرن، با فضای نمایشگاهی وسیع، سقف های مرتفع و البته برنزی رنگ!
این برنامه هیوندای "هویت جهانی نمایندگی" نام دارد و هدف از آن تقویت ظاهر مدرن این برند در تمامی نمایندگی هاست که نشانه ای از تجربیات این شرکت در طول سالیان و روابط مشترک با مشتریان و بازدیدکنندگان خواهد بود.
منبع: موج