بسیاری از برندهای مختلف در سه ماهه ابتدایی سال 2015 موفق به ثبت رکوردهای جدید شدند؛ در این میان اشکودا هم توانست با استفاده از شرایط موجود به بهترین عملکرد تاریخ خود دست پیدا کند.
این شرکت اهل جمهوری چک در مدت سه ماهه، ژانویه تا ماه مارس 276600 مشتری جدید را پیدا کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اش 4.3% بیشتر است.
همچنین فروش ماه مارس خود به تنهایی بالغ بر 1063300 دستگاه بود که رشدی 4.2 درصدی را نشان می دهد به طوری که اشکودا در این ماه بیش از هر وقت دیگری در تاریخ فعالیتش فروش داشت و رنر آیشهورن، مدیر بازاریابی و فروش اشکودا، گفت: ما با توجه به تقاضای بالای بازارهای چین و اروپا و عرضه محصولات جدیدی همچون سوپرب، فابیا و یتی جدید به ادامه رشد فروش در ماه های آینده امیدواریم. البته هستند بازارهایی مثل روسیه که همچنان شرایط دشواری دارند.
در مدت سی روزه ماه مارس بیش از 49600 دستگاه از محصولا اشکودا روانه بازار اروپای غربی شد و فروش بزرگترین بازار جهان (چین) نیز به 25600 دستگاه رسید که این حاکی از رشدی به ترتیب 6.4 و 1.3درصدی است. از میان محصولات اشکودا خودروی سوپرب و سپس فابیا و یتی جز پرفروش ترین ها بوده اند.