لکسس، واحد لوکس برند تویوتا، توانست در ماه مارس از دیگر خودروسازان رقیب حاضر در بازار ایالات متحده پیشی بگیرد. این در حالی است که تمامی سه خودروساز لوکس این کشور با افت فروش مواجه شدند.
لکسس موفق شد برای دومین بار در ماه مارس در صدر جدول بزرگترین خودروساز لوکس ایالات متحده قرار بگیرد. با این وجود شرکت فوق افتی ۲.۸ درصدی در این ماه را تجربه کرد و ۳۰۱۹۸ دستگاه از محصولاتش را روانه بازار کرد. تا اینجای سال فروش لکسس به ۷۴۲۲۱ رسیده که بسیار نزدیک به فروش سه ماهه ابتدایی مرسدس بنز است.
جف برکن، مدیر لکسس، گفت: لکسس به کمک طیف جدید محصولات موفق به حفظ وضعیت خود و پاسخگویی به تقاضای مشتریان خودروهای شاسی بلند شد.
در مدت یک ماهه مارس فروش ب ام و با افتی ۱۲.۵ درصدی واجه شد و به ۷۰۶۱۳ دستگاه رسید. در این فصل شرایط بازار خودروهای لوکس امریکا بسیار بحرانی بود و اکثر خودروسازان با مشکل مواجه شدند.
مرسدس بنز اعلام کرد موفق به فروش ۲۸۱۶۴ دستگاه خودرو در ماه مارس شده و فروش سه ماهه ابتداییش را به ۷۵۷۶۹ دستگاه برساند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبلش ۳% کم تر است. در این مدت کلاس C، GLC، GLE جز پرفروش ترین محصولات مرسدس بنز بودند.