مرسدس AMG، واحد تولید کننده خودروهای قدرتمند بنز، در صدد است در گام بعدی توسعه رشد فروش خود در شبکه اختصاصی عرضه محصولاتش را افتتاح نماید.
مرسدس AMG سال 2015 را با رشدی 45 درصدی پشت سر گذاشت و 68875 دستگاه از محصولاتش را روانه بازار کرد که این به معنای دو برابر شدن فروش آن ظرف دو سال اخیر است. علاوه بر این AMG در سال 2015 محصولات جدیدی را معرفی کرد و این مسئله به رشد فروش آن کمک شایان توجهی نمود.
توبیاس موئر، مدیر مرسدس AMG، گفت ما به دنبال توسعه طیف محصولاتمان به 48 مورد تا پایان سال جاری هستیم. لذا منطقی به نظر می رسد که برای چنین تعدادی از محصولات جدید این شرکت نیازمند نمایندگی های انحصاری فروش خود است. در این میان ژاپن و استرالیا به عنوان اولین اهداف شرکت برای افتتاح نمایندگی های فروش انتخاب شده اند.
این شرکت اخیرا هدف خود را صرف تیونینگ محصولات مرسدس بنز به بهبود طراحی و کاهش قیمت محصولات تغییر داده است. موئر در این باره گفت: لازم نیست که قابلیت برند خود را تنها از طریق افزلیش قدرت موتور نمایش دهیم.