برای سال ها پورشه و حاشیه سود آن آرزوی دیگر خودروسازان جهان بوده و نتوانسته اند با آن رقابت کنند.
البته مقاومت پورشه در برابر قوانین سختگیرانه دولت ها در زمینه آلایندگی و مصرف سوخت باعث بسته شدن دست آن شد ولی توانست در مقابل مشکلات آن دوام بیاورد و هم زمان حتی سودهی مناسبی نیز داشته است.
پورشه در نظر دارد نسخه هیبریدی الکتریکی اکثر محصولاتش را که شامل خودروی اسپرت 911 نیز می شود عرضه کند که این مورد می تواند به طور متوسط 10 هزار یورو به قیمت هر کدام از آن ها بیافزاید. این افزایش قیمت ممکن است حتی مشتریان پولدار پورشه را نیز به خرید خودروهای هیبریدی الکتریکی بی میل کند در این صورت میزان سوددهی شرکت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.
علاوه بر این پورشه در حال سرمایه گذاری مبلغ یک میلیارد یورو در تاسیسات اشتوتگارت و وایسباخ است و به دنبال ساخت خودروی مفهومی الکتریکی Mission E است. سال گذشته پورشه سودده ترین خودروساز بازار بود و با رشدی 25 درصدی 24.35 میلیون دلار درآمد کسب کرد و سود اجرایی خود را به 3.85 میلیون دلار رساند.