مدیر سئات، واحد اسپانیایی فولکس واگن، بر حضور در بخش های پرتقاضای بازار تاکید کرد.
سئات سال 2015 را با ثبت آماری تازه و ادامه سریال رشد فروش برای سومین سال پیاپی به پایان رساند. به طوری که در این مدت فروش سئات با 2.4% از مرز 400 هزار دستگاه عبور کرد ولی همچنان این رشدی نیست که مد نظر فولکس واگن باشد.
لوکا ده مئو، مدیر جدید سئات گفت: مدیران پیشین سئات را در مسیر درستی قرار داده اند و می بایستی برای دستیابی به فروش بیشتر آن را دنبال کرد. اگر چه در بخش های پرطرفدار بازار رقبای قدرتمندی حضور دارند ولی سئات همچنان عقیده دارد که شرکتش قابلیت رشد و سوددهی در آن ها را دارد و سامانه سرگرمی اطلاعاتی جدید محصولات آن در این میان نقطه قوت محصولاتش به شمار میرود.
سئات برای دستیابی به موفقیت مد نظرش بایستی سهم خود از فروش بازار را از 5% فعلی به دست کم 20% برساند و به گفته ده مئو به مهم ترین شرکت فعال در بازار تبدیل شود.
وی در بخش خودروهای شاسی بلند سهمی 5 درصدی را برای Ateca در نظر گرفته و عقیده دارد که فعلا فعالیت در حوزه سدان های متوسط با حاشیه سود اندکی همراه است.
از سویی وی تغییر برند و عدم تولید محصولات منحصر را برای وجهه برند متضرر می داند و به دنبال معرفی خودروهای جدیدی مشابه ایبیزا است.