برند بریتانیایی رولزرویس در نظر دارد با هدف جذب مشتریان جوان تر برنامه های راهبردی خود را تغییر دهد.
مدت ها است که مشتریان رولزویس به دنبال خودروهای فوق راحت آن بوده اند. این شرکت دو خودروی Wraith و Ghost را در نمایشگاه امسال ژنو رونمایی کرده است که گفته می شود با هدف جذب مشتریان جوان تغییراتی بر روی آن ها صورت گرفته شاید تا همین چند وقت پیش صحبت از جذب مشتریان جوان توسط رولزرویس بسیار دور از ذهن به نظر میرسد.
اما با توجه به کوپه Wraith و Ghost II می توان گفت که نظر این برند به تدریج تغییر کرده و حالا به دنبال طیف گستره ای از مشتریان است.
توستن مولر، مدیر رولزرویس گفت: در سال 2009 میانگین سنی رانندگان محصولات ما 55 سال بود اما حالا این عدد به 45 رسیده است. بنابراین رولزرویس حالا به جای تمرکز بر روی عملکرد به دنبال بهبود طراحی ظاهری است.
به علاوه گمان می رود این شرکت با وجود تب بالای خودروهای شاسی بلند، برنامه ها جدی برای تولید یک شاسی بلند جدید تا سال 2018 در بریتانیا است.