یکی از اصلی ترین مواردی که خریداران در موقع انتخاب خودرو بررسی می کنند، تغییرات و افت کیفیت اتومبیل پس از کارکرد بالا است. برخی خودروها پس از طی مسافتی کوتاهبه دلیل استفاده از قطعات بی کیفیت در تولید ...
پویا سالاری شریف، مدیر عامل شرکت خودروسازی کارمانیا، در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر همکاری مشترک با بلاروس برای تولید اتوبوس های برقی در کشور، مطلبی را در صفحه مجازی شخصی خود منتشر کرده و نسبت به این...
موفقیت در کسب رضایت مشتریان هدف اصلی شرکت های بزرگ خودروساز می باشد. در این راستا و در آخرین تحقیقات رضایت مشتریان که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) اعلام شد.
اخیرا ارزیابی سازمان استاندارد ایران ( ISQI) نشان داده است که خودروهای چینی در بحث کیفیت جهش مقبولی را داشته اند ، اما آنچه قابل توجه است ، حضور یک نماینده از چین ، در لیست خودروهای 125 تا 200 میلیون ...
مصرفکنندگان از خودروهای سایپا ۱۱۱، تیبا هاچبک، برلیانس اچ ۳۲۰ اتوماتیک، رنو سیمبل، سراتو اتوماتیک، سوزوکی گراند ویتارا اتوماتیک و سورنتو؛ کمترین میزان رضایتمندی را در گروههای قیمتی این خودروها دارن...
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری داخلی و وارداتی عرضه شده در شش ماهه اول امسال را منتشر کرد.
یکی از سوالهای اساسی برای کسانی که به دنبال خرید خودرویی زیر 30 میلیون تومان هستند این است که خرید تیبا بهتر است یا پراید. دو خودرویی که از دهه هشتاد پا به خیابانهای ایران گذاشتند و از خودروهای ارزا...
شرکت داتیس خودرو ایرانیان به عنوان نماینده رسمی شرکت هایکو آلمان، رسما همه مستندات خود مبنی بر نمایندگی بودن را در شرایطی ارائه داد که وزارت صنعت تاکنون هیچ پاسخ مشخصی درباره علت مجوز ندادن به این شرک...
شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا با هدف مشتری مداری و افزایش کیفیت، برلیانس را با موتور و گیربکس جدید عرضه می کند.
یک سال از آغاز فروش محصولات جدید نیسان در ایران میگذرد. سال گذشته در چنین روزهایی، شرکت جهان نوین آریا، فروش خودرو نیسان جوک را در قالب نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان ژاپن آغاز کرد. در ف...
شرکت پارس خودرو با عبور از مرز تولید 200 هزار دستگاه خودرو علاوه بر عبور از میزان تولید سال گذشته، رکورد جدیدی را به ثبت رساند.
مدیرعامل کرمان موتور، نماینده رسمی محصولات هیوندای در ایران، زمان عرضه آزرا جدید را اعلام کرد.
عضو هیات مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان در ایران، از آغاز کمپین خدمات پس از فروش نیسان از ۲۳ دیماه خبر داد.
نگین خودرو در راستای افزایش کیفیت فروش و خدمات پس از فروش مشتریان رنو، واحد آموزش شبکه نمایندگان خود را توسعه داد.
مراسم تحویل اولین خودرو تولیدی جک S3 توسط کرمان موتور با حضور مدیر عامل ، معاون فروش و جمعی از مسئولان این شرکت برگزار شد.