رئیس سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان گفت: وزارتخانه هیچ تصمیمی برای اینکه خودروی پراید و پژو تا آخر سال از خط تولید خارج شوند نگرفته است.
شرکت پرشیا خودرو که فروش و خدمات پس از فروش محصولات ب ام و در ایران را بر عهده دارد، در نشستی مطبوعاتی، برنامههای جدید خود برای ارائه خدمات به مشتریان بامو را تشریح کرد؛ ضمن آنکه این نشست مطبوعات...
نخستین نمایندگی ایران خودرو در ارمنستان روز جمعه 26 آذر ماه با حضور جمعی از مسئولان ایرانی سفارت ایران در ارمنستان و مقامات اقتصادی این کشور افتتاح خواهد شد.
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جدول رده بندی کیفی خودروهای سواری را در حالی منتشر کرد که بار دیگر نام ساندرو شرکت پارس خودرو از گروه سایپا در صدر این جدول می درخشد.
نیسان آبی که این روزها در معرض تند باد انتقادات قرار دارد از سال 1349 توسط زامیاد برای اولین بار در ایران تولید شد. سپس در سال ۶۵ با تغییر نام با عنوان سایپا۲۴ تولید و عرضه گشت و سرانجام دوباره در سال...
گزارش ردهبندی کیفی وانتهای تولیدی در آبان ماه امسال منتشر شد. طبق این گزارش بیشتر وانتهای داخلی در پایینترین سطح کیفی قرار دارند.
مدیر بازاریابی گروه آرین، ضمن اشاره به برگزاری جلسه با مدیران ارشد شرکت میتسوبیشی ژاپن، گفت: تحریم های آمریکا نه تنها تاثیری بر ادامه همکاری با میتسوبیشی ندارد، بلکه ژاپنی ها قصد سرمایه گذاری و گسترش ...
ردهبندی کیفی خودروهای سواری داخلی تولیدی در آبان ماه امسال منتشر شد.
بر اساس جدیدترین گزارش کیفی خودروهای داخلی ، نیو مزدا 3 با کسب 4 ستاره کیفی در بالاترین رده کیفیت خودروهای بالای 100 میلیون تومان قرار گرفت.
تولید انواع سواری در تمام سواریسازان داخلی به جز یک شرکت در آبان ماه امسال افزایش یافته است.
شاسی بلند جدید هایما S7 مدتی است که در داخل کشور به تولید رسیده و در دو نوع دستی و اتوماتیک ارائه شده است.
پس از کش و قوس های فراوان در مورد تولید محصول ارزان قیمت رنو در ایران آخرین خبرها از تولید داخل شدن این محصول حکایت دارد.
مدیرعامل شرکت نمایندگی رسمی رنو فرانسه در ایران با بیان اینکه توجه ویژه رنو فرانسه به ارائه خدمات قابل دسترس در کلاس جهانی است، گفت: کولئوس و محصول دیگری از رنو در بهمن ماه سالجاری رونمایی خواهد شد و ...
نتایج ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندراد ایران منتهی به آبان، حکایت از ارتقای کیفی پژو ۲۰۶ هاچبک به سطح سه ستاره دارد.
مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: سازمان خدمات پس از فروش سایپا بر این باور است که فرهنگ رفتاری و عملی نقادی و پذیرش انتقاد باید در همه ارکان سازمان نهادینه شود.