printlogo

عضو هیات مدیره مجموعه هایپرکار از برگزاری جشنواره فروش قطعات، لوازم یدکی وجانبی خودرو با تخفیف ویژه به مناسبت دو سالگی این برند، در روزهای 15 و 16 تیرماه خبر داد.
کد خبر : 23159
تاریخ انتشار : 14 تیر 1402 - 17:29

«خبرماشین» - عضو هیات مدیره مجموعه هایپرکار از برگزاری جشنواره فروش قطعات، لوازم یدکی وجانبی خودرو با تخفیف ویژه به مناسبت دو سالگی این برند، در روزهای 15 و 16 تیرماه خبر داد.

هایپرکار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ مهندس فرشاد رمضانی در یک نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ما در مجموعه هایپرکار، تمام وسایل و قطعات خودرو که مصرف کننده نیاز دارد را فراهم کرده ایم تا از خرید یک محصول با کیفیت اطمینان داشته و اینگونه بتوانیم فاصله بین تولیدکننده و مصرف کننده را کم کنیم.

هایپرکار

وی ادامه داد: اگر تولیدکننده ای بخواهد قطعه ای را وارد فروشگاه قطعات خودرویی هایپر کار کند باید مهندسین بخش فنی و مهندسی هایپر کار آن محصول را از لحاظ کیفیت بررسی و تایید کنند.

هایپرکار

رمضانی در پاسخ به سوالی در خصوص صادرات محصولات هایپرکار گفت: صادرات به کشور آذربایجان شروع شده و در حال برنامه ریزی برای گسترش صادرات به عراق، سوریه و سنگال هستیم.

هایپرکار

عضو هیات مدیره مجموعه هایپرکار در خصوص نحوه قیمت گذاری قطعات و خدمات در این مجموعه گفت: تمامی قطعات با نرخ مصوب دولتی و همچنین تعرفه خدمات نیز بر اساس نرخ اتحادیه است.

هایپرکار

عضو هیات مدیره مجموعه هایپرکار در خصوص افتتاح شعبه های دیگر هایپر کار در تهران گفت: به زودی شعبه غرب تهران و شعبه ای در مازندران افتتاح خواهیم کرد.

هایپرکار

همچنین در ادامه نشست خبری مدیرعامل مجموعه هایپرکار گفت: دلیل پایین تر بودن قیمت قطعات در هایپرکار، حذف واسطه های بسیاری بوده که تا به امروز در زنجیره خرید یک قطعه وجود داشت، همچنین قطعات در این مجموعه محدود به یک برند و یک خودرو نبوده و در هایپرکار قطعات یدکی و ظاهری انواع خودروهای داخلی و وارداتی موجود بوده و از یک قطعه چندین برند با سطح قیمتی مختلف وجود دارد.

هایپرکار

حسین پور ادامه داد: مزیت رقابتی خرید از هایپرکار حضور یک راهنما در کنار مشتریان بوده که آنها را نسبت به قطعات یدکی مختلف و تفاوت برندهای مختلف و مزایا و معایت هریک آگاه می سازد تا مشتری نسبت به خرید خود اطمینان حاصل کند.

هایپرکار

وی گفت: از جمله مزیت های خرید از هایپرکار، حذف واسطه ها به منظور پایینتر آوردن قیمت محصول بوده و قطعه ساز و تولید کننده قادر است محصول خود را به صورت مستقیم قیمت گذاری کند و مشتری هم با مشاهده محصولات مشابه و قیمت های مختلف، قطعه مورد نظر خود را خریداری می کند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره هایپرکار روی لینک زیر کلیک کنید

فروشگاه هاپیرکار