printlogo

پیش فروش خودرو ساینا اتوماتیک از دوشنبه 6 شهریور آغاز شده و تمامی ظرفیت ثبت نامی آن با موعد تحویل آبان و آذر 96 تکمیل شده است؛ اما نکته حائز اهمیت ارائه خدمات مطلوب سایت شرکت سایپا در این پیش فروش بود و با برنامه نویسی مناسب و در اختیار داشتتن پهنای باند کافی علی رغم ورود تعداد زیاد کاربران، بدون هیچ وقفه و مشکلی همه افراد موفق به ثبت نام شدند. این در حالی است که هفته گذشته و در طرح فروش پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو بسیاری از خریداران با مشکلات فراوانی مواجه شدند.
کد خبر : 14529
تاریخ انتشار : 07 شهریور 1396 12:35:00

«خبرماشین» - پیش فروش خودرو ساینا اتوماتیک از دوشنبه 6 شهریور آغاز شده و تمامی ظرفیت ثبت نامی آن با موعد تحویل آبان و آذر 96 تکمیل شده است؛ اما نکته حائز اهمیت ارائه خدمات مطلوب سایت شرکت سایپا در این پیش فروش بود و با برنامه نویسی مناسب و در اختیار داشتتن پهنای باند کافی علی رغم ورود تعداد زیاد کاربران، بدون هیچ وقفه و مشکلی همه افراد موفق به ثبت نام شدند. این در حالی است که هفته گذشته و در طرح فروش پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو بسیاری از خریداران با مشکلات فراوانی مواجه شدند.


 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، فروش ساینا اتوماتیک به عنوان ارزان ترین خودرو گیربکس اتوماتیک تولید داخل روز گذشته شروع شد و این طرح فروش با تکمیل ظرفیت به پایان رسید. به غیر از گیربکس پر قدرت CVT اروپایی این محصول، فرمان برقی، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، استارت دکمه ای تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، سنسور پارک و... از دیگر امکانات و تجهیزات رفاهی این خودرو بوده و در این بخش از بازار خودرو منحصر به فرد است و نصب این امکانات در خودروهای 100-75 میلیون تومانی رایج است.
اما هفته گذشته بسیاری از کسانی که قصد ثبت نام پژو 207 اتوماتیک را داشتند با مشکلاتی مواجه شدند. یکی از این افراد در تشریح این مشکلات گفت: طی دو روز 8 بار مبلغ 47 میلیون تومان را به صورت اینترنتی پرداخت می کردم اما نیم ساعت بعد پول به حسابم برگشت می خورد و نهایتا دوم شهریور وقتی به سایت ایران خودرو مراجعه کردم، ظرفیت تکمیل شده بود.


احتمال بروز این مشکل از سوی بانک کم است زیرا درگاه بانک های متعددی در سایت ایران خودرو موجود است و مشکل برگشتن پول به حساب متقاضیان فقط از سوی یک بانک خاص انجام نشده است. حال باید منتظر بمانیم که در ثبت نام های آینده این شرکت چه تغییری در جهت رفع این مشکلات از سوی ایران خودرو انجام خواهد شد!