printlogo

فورد در نهایت قصد دارد مدل رنجر را به آمریکای شمالی بازگرداند و هر روز جزئیات جدیدی از آن در وب سایت‌های خودرویی منتشر می‌شود.
کد خبر : 14374
تاریخ انتشار : 05 مرداد 1396 12:10:00

فورد در نهایت قصد دارد مدل رنجر را به آمریکای شمالی بازگرداند و هر روز جزئیات جدیدی از آن در وب سایت‌های خودرویی منتشر می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این خودرو که قرار است سال 2019 وارد بازار شود، جایگاهی پایین‌تر از اف 150 خواهد داشت و قرار است رقابتی سخت با شورولت کلرادو، جی‌ام سی کنیون و تویوتا تاکوما داشته باشد.
فورد قبلاً تأیید کرده بود که این تراک زیبا روی یک پلتفرم Body on Frame ساخته خواهد شد ولی کمپانی در مورد دیگر مشخصات فنی آن چیز زیادی نگفته بود.
هر چند، وب سایت موتور ترند گزارشی منتشر کرده که این خودرو احتمالاً به سه موتور مختلف شامل یک موتور تنفس طبیعی 2.5 لیتری 4 سیلندر با بیش از 175 اسب بخار نیرو و 237 نیوتن متر گشتاور وارد بازار خواهد شد. همچنین شایعاتی در مورد احتمال عرضه یک موتور 3.3 لیتری شش سیلندر قرض گرفته شده از اف 150 مدل 2018 با 290 اسب بخار نیرو و 358 نیوتن متر گشتاور وجود دارد. در این گزارش همچنین به احتمال عرضه یک موتور سوم که ممکن است یک موتور دیزلی یا یک موتور اکوبوست باشد نیز اشاره شده است.
تا این لحظه هنوز چیزی رسمی نشده است ولی این گزارش می‌گوید که رنجر به احتمال زیاد در دو ترکیب بدنه سوپر کب و سوپر کرو با قیمت پایه حول و حوش 20 هزار دلار وارد بازار خواهد شد. مدل‌های قوی‌تر این خودرو به مجموعه از امکانات لوکس مانند چراغ‌های جلوی LED، صندلی‌های جلوی گرم شونده و یک سیستم اطلاعات سرگرمی مجهز به صفحه نمایش 8 اینچی مجهز خواهند بود.