printlogo

نمونه اولیه دیگری از فورد موستانگ فاش شده و سوالات بیش تری را ایجاد کرده است.
کد خبر : 14042
تاریخ انتشار : 01 خرداد 1396 14:47:00

نمونه اولیه دیگری از فورد موستانگ فاش شده و سوالات بیش تری را ایجاد کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این دومین موستانگ است که طی چند هفته اخیر با پوشش استتاری روی هر چهار چرخ دیده شده البته با کمی دقت می توان دریافت که این نمونه اولیه روترهای ترمز سرامیک کربنی را استتار نکرده است.
ممکن است روکش رینگ های این خودرو به منظور استتار مجموعه ای از روترها تعبیه شده باشند که اساسا برای GT350 ساخته شده اند. هم چنین می توان تشخیص داد که این خودرو از تایرهای Pilot Sport Cup 2 میشلین بهره می برد که در هر چهار طرف دور رینگ های 19 اینچی قرار دارند و عکاسان مخفی را گیج کرده اند.
قبلا نمونه اولیه GT500 با تایرهای Pilot Sport 4S میشلین در جلو و رینگ های 20 اینچی و تایرهای 315-section در عقب دیده شده بود که ساختاری شبیه به GT350R است.
می توان این نمونه اولیه را به عنوان یک نمونه اولیه از GT Performance Pack  شناخت چرا که فورد اخیرا اعلام کرده GT Performance Pack  مدل 2018 از تایرهای Pilot Sport 4S  به جای SC2s بهره خواهد برد.
در هر حال این خودروی فاش شده نمونه اولیه دیگری از یک نسخه عملکرد بالای موستانگ است که گمان می رود در جایگاهی بین GT Performance Package و شلبی قرار بگیرد. گفته می شود فورد در پی احیای نام Boss 302 یا Mach 1 با این خودرو است.
گمان می رود این خودرو با هر نامی در سال آینده و به عنوان یک مدل 2019 رونمایی شود.